Klachtenregeling – Huisartspraktijk Bos – Weesp
Header afbeelding
Huisartspraktijk Bos
Mr.C. Kooimancentrum 15B 15b 1383 ED
Weesp

Klachtenregeling

Een klacht? Bespreek uw onvrede met uw huisarts

Een goede relatie tussen u en onze praktijk vinden wij belangrijk. Soms gebeuren er toch dingen die niet goed gaan. De eerste stap is ons vertellen wat er aan de hand is, zodat wij uw klacht kunnen proberen op te lossen. U kunt dit bespreken met de persoon waar het om gaat. Lukt dit niet dan kunt u samen met de huisarts proberen om het probleem op te lossen. U kunt ons natuurlijk altijd bellen of een afspraak maken. U kunt ook gebruik maken van onderstaand klachtenformulier. Dit formulier wordt gelezen door Marieke Bos. Zij neemt zo snel mogelijk, maar in ieder geval binnen een week, contact met u op om uw klacht te bespreken.

Is dit lastig voor u of komt u er met ons niet uit, dan kunt u uw klacht bespreken met een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris. De klachtenfunctionaris zoekt samen met u naar een oplossing van uw klacht of probleem. De klachtenfunctionaris kan proberen de klacht te bemiddelen. De klachtenfunctionaris kiest geen partij en heeft daarom geen oordeel. Alles wat u de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk. U kunt het klachtenformulier gebruiken op de website www.skge.nl. De klachtenfunctionaris is eventueel te bereiken op telefoonnummer 088 0229190.

Als u er met uw huisarts en met bemiddeling door de klachtenfunctionaris niet uit komt, kunt u een uitspraak over uw klacht vragen bij de geschilleninstantie huisartsenzorg. Deze onafhankelijke commissie bestaat uit een voorzitter (jurist) en uit leden namens de patiënten en uit leden namens de huisartsen. De commissie wordt bijgestaan door een ambtelijk secretaris die ook jurist is.

Het oordeel van de geschilleninstantie is bindend. Meer informatie kunt u in de folder vinden in de wachtkamer en op www.skge.nl.

Stap 1 van 2
Klacht

Stap 2 van 2
Samenvatting

Klacht

Onderwerp
Naam
E-mailadres
Klacht

Persoonsgegevens die u verstrekt gebruiken wij uitsluitend om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Zie hiervoor ook ons Privacystatement. Door op 'Klacht versturen' te drukken gaat u hiermee akkoord.

Akkoord